No video

The Best Upcoming SUPERHERO Movies 2019 (Trailer)


Doc West
Doc West

HellBoy Lol !

Vor 42 Minuten
UniX
UniX

Gonna miss Stan Lee's appearence :(

Vor 2 Stunden
Respawn Restricted
Respawn Restricted

Who else instantly dislikes a video when they tell you to leave a like

Vor 3 Stunden
Dr. Genie Greentrees
Dr. Genie Greentrees

The Titantic sank on April 12th. Hellboy is a message. 😁 #seven

Vor 4 Stunden
Dr. Genie Greentrees
Dr. Genie Greentrees

Hellman = Kandahar Giant

Vor 4 Stunden
joe mama
joe mama

Boy its gonna be a looong summer! Maybe one or two good movies

Vor 4 Stunden
kuki changsan
kuki changsan

John wick is my super hero of all time he kiled 3 men with a fookin pencil this time he's doing it with a book

Vor 7 Stunden
asdasdasda asdasdasd
asdasdasda asdasdasd

great another avengers

Vor 7 Stunden
Joseph Darling
Joseph Darling

The only movie I want to see is Hellboy

Vor 11 Stunden
Al Haqq DAKWAH Portal
Al Haqq DAKWAH Portal

I always follow the movie about SUPERHERO MOVIES on website = emovieshd com Avenger, Captain America and other latest movies for free to stream

Vor 12 Stunden
FBI
FBI

Shazam will probably beat Captain Marvel...but Avengers Endgame definitely not

Vor 13 Stunden
Davide Corradi
Davide Corradi

why is hell boy that ugly?

Vor 15 Stunden
ItsLeeBruh
ItsLeeBruh

It wouldn't be a good movie without my boy Samuel L Jackson in it.

Vor 18 Stunden
Andrew Schumm
Andrew Schumm

New movies are coming out in Spring and summer 2019!!!

Vor 18 Stunden
Tyler F
Tyler F

I'm looking forward to xmen dark phoenix and endgame

Vor 18 Stunden
Merlotte Knight
Merlotte Knight

Who loves kitty? Nick Fury 🤣

Vor 19 Stunden
Lucion Williams
Lucion Williams

Not too exited to see Shazam for some reason.

Vor 20 Stunden
Noah Rodman
Noah Rodman

The best FUCKING TRAILER IS defenently AVENGERS 4 IT LOOKS SO GOOD INFINITY WAS LIKE THE BEST MOVIE EVER

Vor 20 Stunden
TU nguyen
TU nguyen

Xforce xfactor film plz

Vor 20 Stunden
Amclaren2009
Amclaren2009

Please for the love of God stop with X-men movies!

Vor 22 Stunden
Lor00D
Lor00D

captain marvel looks pretty shit tbh, the actress is horrible

Vor 22 Stunden
Vishal Sharma
Vishal Sharma

only movies im excited about are Shazam looks awesome Avengers 4 Endgame everyone knows this movie is predictable just going to watch for the action Glass Joker maybe when i see a full trailer

Vor 22 Stunden
Kris Teo
Kris Teo

Fuckin dope man!

Vor 23 Stunden
Kris Teo
Kris Teo

Endgame

Vor 23 Stunden
Kris Teo
Kris Teo

The defenders

Vor 23 Stunden
War Deman94
War Deman94

Hold the fuck up that’s not fury where’s the actor who played nick fury

Vor 23 Stunden
Major SY-03
Major SY-03

3:32 you see nazis and hitlers too assasin he looks meh original movie looks better but I will still watch this can’t just judge a movie by its trailer you can judge the trailer just not the whole film because there could be good stuff in the actual film

Vor Tag
savio1681993
savio1681993

Why is hellboy roaming with uncooked cutlets on his head 🙄 Lol

Vor Tag
Miguel Angel
Miguel Angel

GLASS! yeees yeeeesss!

Vor Tag
Vignesh M
Vignesh M

Why are supervillains keen on destroying Philly?

Vor Tag
Mournbalde
Mournbalde

The only things I see here worth a damn is the the Avengers and Glass.

Vor Tag
M. A. Packer
M. A. Packer

Honestly, they give so much of the damn plot away, now I don't need to see any of them

Vor Tag
KiNg_ 0f_HeARts
KiNg_ 0f_HeARts

Only hyped for endgame and the joker origins

Vor Tag
Eysa Faraj Almutairi
Eysa Faraj Almutairi

4:51 who thinks that the kid looks like Arya Stark 😅😅

Vor Tag
Jonda Feu
Jonda Feu

Please no more xmen. How many reboots can you do. Movie then sequel then prequel then reboot. Please stop. Focus on the individual characters. Like you did with wolverine.

Vor Tag
Dennis Li
Dennis Li

jocker!!!!!!

Vor Tag
Kelly T
Kelly T

Why this gross song?

Vor Tag
jammal akhtar
jammal akhtar

Big captain marvel fan but the actress has that I am bored look , wrong selection imo

Vor Tag
Christophe Moonsamy
Christophe Moonsamy

why is Samuel Jackson in every marvel film ?

Vor Tag
blangkon jalanjalan
blangkon jalanjalan

😃

Vor Tag
TheTedster
TheTedster

Ron Perlman is a better Hellboy including his voice, this one just looks like someone from a death metal band. I agree too far too many XMen films.

Vor Tag
Theo Gillan
Theo Gillan

John Wick is basically a superhero movie

Vor Tag
katrina kaif world
katrina kaif world

hope miklson ?

Vor Tag
Master Of The Gaming Arts
Master Of The Gaming Arts

Is it me or is Samuel L. Jackson gonna be in every blockbuster movie this year and the other years to come?

Vor Tag
Jason Vorhees
Jason Vorhees

Hellboy looks like you watch it

Vor Tag
Gary Stinten
Gary Stinten

glass looks great.. i think shamalamadingdong got it right. joker also looks promising.

Vor Tag
Samuel s Glover
Samuel s Glover

Nice but Y'all forgot the best one.. John Wick chapter 3. Nigga killin dudes with books now lol, wonder when mf will learn to leave him and his dogs TF alone.

Vor Tag
Manga Jesus
Manga Jesus

6:02 Did he just Fortnite dance? What the fuck?

Vor Tag
Alexander Harsányi
Alexander Harsányi

6:01 Lawsuit incoming from the backpack kid.

Vor Tag
Asif Reza
Asif Reza

6:19 Galaxy Note 7 Battery Explosion! 😂

Vor Tag
hamza vlogs
hamza vlogs

So that black nigga in avengers infinity war call that sexy captain marval before die

Vor Tag
Dat Guy
Dat Guy

All the XMen films are terrible unless wolverine is the main protagonist

Vor Tag
Ilitch Dhoomon
Ilitch Dhoomon

Hey... We got two Captain Marvel movies this year ... ;)

Vor Tag
Vorn Krisakorn
Vorn Krisakorn

มีแต่หนังน่าดูทั้งนั้น

Vor Tag
Just Bs
Just Bs

Whats the name of this movie??

Vor Tag
isaiah covita
isaiah covita

Fing fang foom

Vor Tag
Violet Sutton
Violet Sutton

NOPE IF THIS IS THE LAST AVENGERS MOVIE IM SO DONE WITH LIFE.

Vor Tag
Violet Sutton
Violet Sutton

ANOTHER MARVEL MOVIE BOIII

Vor Tag
Liberals can't handle the truth!
Liberals can't handle the truth!

A few good men 2 please hehehe

Vor Tag
Sexy FIsh Sticks
Sexy FIsh Sticks

John Wick narrates Morgan Freeman's life.

Vor Tag
skyblaze23
skyblaze23

I love how Shazam is in the same cinematic universe as super edgy Batman

Vor Tag
APEX ANDRO
APEX ANDRO

Waiting for end game ...

Vor 2 Tage
Ravi Bhatta
Ravi Bhatta

Looked all cheesy trailers compared to Joaquin Phoenix as Joker, excited to see him back

Vor 2 Tage
indoraptor MMA
indoraptor MMA

Hellboy

Vor 2 Tage
Carl Minor Sr
Carl Minor Sr

New Hell Boy, Shazam=💩

Vor 2 Tage
Abdihakim Yasir
Abdihakim Yasir

Klaus daughter right?

Vor 2 Tage
Devil Eater
Devil Eater

I would love to see Deadpool just show up in front of thanos like you killed my cab driver you sick bastard

Vor 2 Tage
A Life Less Ordinary
A Life Less Ordinary

damn, sansa will beat and cut the night king like a butter

Vor 2 Tage
Jay Carr
Jay Carr

All set with shaza$$$

Vor 2 Tage
Jay Carr
Jay Carr

Yea no.. money grab in hell boy. First two were perfect

Vor 2 Tage
XxteddythagodxX
XxteddythagodxX

so for hell boy you keep the same girl but not the same guy come on son

Vor 2 Tage
Gracie Bob
Gracie Bob

Noooooo

Vor 2 Tage
Musical Macy J
Musical Macy J

Was I the only person who thought that when Nick fury was petting that cat, it was going to scratch his eye and THAT was how he got the eye patch? No?

Vor 2 Tage
Camila Cabello Fan
Camila Cabello Fan

Can’t wait for dark Phoenix

Vor 2 Tage
adriano elblanco
adriano elblanco

12:00 is it stranger thing?

Vor 2 Tage
Seb B
Seb B

So where's the burning vampire bat?

Vor 2 Tage
FileExplorer
FileExplorer

April, April, April, April, April, April, April, April, April, April, April.

Vor 2 Tage
Versatil
Versatil

How come the best? The movies aren't even released yet...

Vor 2 Tage
Aiden Thakur
Aiden Thakur

I’m not hyped for captain marvel but still gonna watch it anyway

Vor 2 Tage
Joshua Bortes
Joshua Bortes

i dont like the new mutans

Vor 2 Tage
Change Notcoming
Change Notcoming

Wow Shazam. It looks like Shit

Vor 2 Tage
Ninja
Ninja

Almost thought I saw magick. Didn't.

Vor 2 Tage
Ken Guquib
Ken Guquib

WOW...Lady Sansa Stark and Jaqen h'ghar(No One)

Vor 2 Tage
Simsalabim
Simsalabim

hellboy looks shit

Vor 2 Tage
scott mc
scott mc

The old hell boy actor was the shit this new one is shit

Vor 2 Tage
scott mc
scott mc

Xmen is the shit !!!!

Vor 2 Tage
Alex Morphin
Alex Morphin

cool

Vor 2 Tage
MythicDEZ
MythicDEZ

Your very strong right hand. Me too i workout my right arm everyday 10 times a day.

Vor 2 Tage
hawthornroot
hawthornroot

MythicDEZ lolz

Vor Tag
A Sparrow
A Sparrow

The cringe is real. The movie industry's days are numbered........

Vor 2 Tage
asdasd asdafs
asdasd asdafs

Rabbi Yosef Mizrachi - the purpose of life

Vor 2 Tage
-ZëRø -
-ZëRø -

Shazam doesn’t look that good

Vor 2 Tage
Fuckk You
Fuckk You

Fk Jean

Vor 2 Tage
Beauty 123
Beauty 123

Bwahahaha I cracked up at 6:34 😂

Vor 2 Tage
Trystan Anthony
Trystan Anthony

When will they make a teen titans movie id watch that as soon as it comes out

Vor 2 Tage
DIVINE SCEPTER
DIVINE SCEPTER

there is no x man without WOLVERINE

Vor 3 Tage
Burger Gaming
Burger Gaming

The second one looks cheesy

Vor 3 Tage
Greg Spence Wolf
Greg Spence Wolf

Is that the real Ant Man, or a shape shifter pretending to be him?

Vor 3 Tage
Lil Uzi Smokey
Lil Uzi Smokey

2:19 COP: (SHOOT) HELLBOI: AAAHHHHH BISH IM ON UR SIDE. ME:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA LMFAOOOO BRUH I CANT BREATH😂😂😂😂😂😂😂

Vor 3 Tage
Habib Abdu
Habib Abdu

Baby hope mikaelson in x men

Vor 3 Tage
Boe Dillard
Boe Dillard

Why can't they pick a good Jean Grey - both actresses were dreadful choices.

Vor 3 Tage

Nächstes Video

Corra que a Polícia Vem Aí! Dublado Online Assistir Corra que a Polícia Vem Aí! Dublado Online HD 720p Leslie Nielsen interpreta o tira cabeça-dura Frank Debrin, que tenta acabar com um brilhante plano para assassinar a Rainha Elizabeth. Priscilla Presley, O.J. Simpson, um castor empalhado, dois times de baseball e uma curiosa variedade de piadas e situações hilariantes farão seu medidor de risadas estourar. Ver filme Corra que a ... | Troom Troom De | M Performance BMW Aufkleber 2 Stk.Seitenaufkleber SPIEGEL CHROMEFFEKT Folie